Duurzame Catering en workshops met lokale, biologische en vooral plantaardige ingrediënten. Met liefde bereid en overheerlijk

Veel gestelde vragen en voorwaarden

Hieronder vind u alvast antwoord op een aantal vragen die veel gesteld worden. Ook vindt u hier de voorwaarden voor onze cateringen en opdrachten.

  • Wat gebeurt na mijn aanvraag?

    Na uw aanvraag nemen we zo snel mogelijk conact op. We proberen binnen 24 uur te reageren. Dan maken we graag een afspraak om telefonsich of live uw wensen te bespreken. 

    Wij stellen daarna een menu samen.  Dit beschrijveb we samen met andere afspraken in de offertie die u binnen twee dagen ontvangt.  Deze kunt u rustig doornemen en eventuele aanvullingen of wijzigen doorgeven.  

    Als u akkoord gaat zetten we de afspraak in onze agenda.

  • Wat gebeurt als ik de catering moet annuleren?

    Als u event niet doorgaat is dat natuurlijk vervelend voor u. Omdat wij vaak al kosten hebben gemaakt of de datum hebben vrijgehouden moeten we soms toch kosten in rekening brengen. Zie algemene voorwaarden

  • Welke allergieën kunnen jullie rekening mee houden

    Inprincipe kunnen we met alle allergien rekening houden. Wel is het goed om te realsiren dat wij niet 100% kunnen garanderen dat er geen sporen in het eten terecht komen. 

    Hoe eerder we een overziocht hebben van de allergeien waar we rekening meee moeten houden hoe beter we dit kunnen doen. 

    Soms onstaan er wel extra kosten . Dit zullen we uiteraard tijdig met u bespreken. 



  • Wanneer moeten we de allergieën uiterlijk doorgeven?

    Een overzicht van allergieën waar we rekening mee moeten houden ontvangen we graag uiterlijk 1 week voor de event. 

  • Wanneer moeten we het definitieve aantal gasten uiterlijk doorgeven?

    Graag horen we uiterlijk 1 week van te voren het definitevie aantal gasten. Omdat we moeten bestellen is het daarna niet meer mogelijk om met minder gasten rekening te houden. Meer gasten is in overleg vaak wel mogelijk. 

  • Hoe wordt het eten aangeleverd?

    Tijdens het gesprek maken we afspraken over de manier waarop u het eten wilt onrtvangen. Ook naken we afsrpaken over het ophalen na afloop en de afwas. Deze afspraken vindt u terug in de offerte. 

    Zie hiervoor ook de algemene voorwasarden. 

    Knop
  • Wat zijn service kosten?

    Serviveksoten zijn de kosten voor het halen en brengen van de catering.

    Eventuele kosten voor het gebruik van servies, bestek en glazen en schoonmaak kosten.

    De service kosten staan beschreven in de offerte. 

    Knop

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan vooral even contact op.

Contact
Share by: